Nasze diety

Wszystkie diety z naszej oferty są dostępne również w wersji wegetariańskiej oraz wegańskiej.

O czym musisz pamiętać stosując naszą dietę?

Rano przed śniadaniem wypij szklankę minimum 250 ml. gorącej przegotowanej wody, która jest naprawdę smaczna- słodkawa sama w sobie.

Posiłki jedz co 3 godziny powoli, dokładnie gryząc nie połykaj w dużych kawałkach, wtedy receptory dochodzące do mózgu informują, że zjadłaś/eś dużo i znika głód.

Nie popijaj w czasie jedzenia. Proces trawienia rozpoczyna się już w jamie ustnej dzięki ślinie, a przede wszystkim amylazie, która wchodzi w jej skład. Również dzięki amylazie odczuwamy walory smakowe pożywienia.

Pamiętaj, że koniecznie musisz wypić w ciągu dnia około 2 l. płynu, najlepiej wody z dużą ilością soli mineralnych ( patrz na etykietę ). Nie pij soków i napojów słodzonych i gazowanych.

Po zjedzonym posiłku pij płyny dopiero po upływie 1/2 godz.

Ostatni posiłek zjedz 2 godziny przed snem. Nie martw się jak inni będą się z tego śmiać- to chodzi o Twój uśmiech, kiedy osiągniesz sukces.

Zrób wszystko dla swojego dobra, aby do diety dołączyć jeszcze ruch na świeżym powietrzu, ćwiczenia na siłowni, basen i inne formy ruchu, które sprawiają Ci przyjemność.

Przykładowe menu diety 1000, 1500, 2000 kalorii

Poniedziałek
PosiłekPrzykładowy zestaw dań
ŚniadaniePasztet drobiowy na liściu sałaty, ogórek kwaszony, pieczywo pełnoziarniste
II ŚniadanieRoladki z bakłażana grillowanego z masą serową
ObiadRolada z udźca indyka, makaron razowy , marchewka z groszkiem
PodwieczorekMus malinowy
KolacjaDynia i seler naciowy blanszowane z czerwoną fasolą, jajkiem na twardo polane sosem jogurtowo- majonezowym z musztardą gorczycową
Wtorek
PosiłekPrzykładowy zestaw dań
ŚniadanieSzynka pieczona na liściu sałaty, pomidor w plasterkach , pieczywo orkiszowe
II ŚniadaniePłatki jaglane z duszoną gruszką
ObiadBitki wołowe, kasza gryczana, buraczki
PodwieczorekSałatka owocowa
KolacjaZupa krem z brokułów z serem camembert posypana płatkami migdałowymi
Środa
PosiłekPrzykładowy zestaw dań
ŚniadaniePasta z cieciorki z pomidorami suszonymi na słońcu, pomidorki koktajlowe , pieczywo pełnoziarniste
II ŚniadanieAmarantus z bananem
ObiadPulpety z indyka w sosie koperkowym, ryż dziki, warzywa gotowane na parze
PodwieczorekGalaretka brzoskwiniowa z cząstkami brzoskwiń
KolacjaZupa krem z warzyw korzennych z imbirową nutką i fasolą mung
Czwartek
PosiłekPrzykładowy zestaw dań
ŚniadanieIndyk pieczony na liściu sałaty, chrzan z żurawiną , grahamka
II ŚniadanieSerek wiejski z rzodkiewką i kiełkami lucerny
ObiadUdko drobiowe gotowane, kasza jaglana, surówka z kapusty pekińskiej z warzywami
PodwieczorekNaleśniki gryczane z konfiturą śliwkową
KolacjaSałatka ze świeżego szpinaku baby, pesto pomidorowe, pomidory suszone na słońcu posypana płatkami migdałowymi
Piątek
PosiłekPrzykładowy zestaw dań
ŚniadanieOmlet z warzywami i szynką
II ŚniadanieCaprese z sosem bazyliowym
ObiadŁosoś pieczony, ziemniaczki , fasolka szparagowa
PodwieczorekSernik na zimno
KolacjaMix sałat z wędzonym sumem
Sobota
PosiłekPrzykładowy zestaw dań
ŚniadanieSałatka jarzynowa z jajkiem, pieczywo wasa
II ŚniadanieWarzywa do chrupania z dipem czosnkowym
ObiadPierś drobiowa z grilla , francuskie kluseczki kładzione razowe, cukinia z grilla z czosnkową nutą
PodwieczorekJabłko pieczone z żurawiną
KolacjaZupa meksykańska
Niedziela
PosiłekPrzykładowy zestaw dań
ŚniadanieSchab pieczony na szaro na liściu sałaty , pieczarka konserwowa, pieczywo pełnoziarniste
II ŚniadanieTarta marchewka z kalarepką posypana nasionami chia
ObiadSchab pieczony nadziewany śliwką w sosie śliwkowym, kasza quinea, kapusta modrowa
PodwieczorekTarta jabłkowa
KolacjaMuślinowa zupa krem z dyni z serami pleśniowymi posypana pestkami dyni

Zobacz również przykładowe menu dla diabetyków >>

 

Dieta 1000 kalorii
PosiłekIlość kalorii
I Śniadanie150 – 200 kcal
II Śniadanie145 – 150 kcal
III Obiad340 – 400 kcal
IV Podwieczorek110 kcal
V Kolacja200 – 250 kcal
Dieta 1500 kalorii
PosiłekIlość kalorii
I Śniadanie200 – 360 kcal
II Śniadanie150 – 190 kcal
III Obiad380 – 450 kcal
IV Podwieczorek155 – 220 kcal
V Kolacja270 – 300 kcal
Dieta 2000 kalorii
PosiłekIlość kalorii
I Śniadanie450 kcal
II Śniadanie300 kcal
III Obiad550 kcal
IV Podwieczorek300 kcal
V Kolacja400 kcal

Przykładowe menu diety BEZGLUTENOWEJ

Poniedziałek
PosiłekPrzykładowy zestaw dań
ŚniadaniePasztet drobiowy (na bazie mięsa drobiowego, jajek, przypraw, bez dodatku bułki) na liściu sałaty, ogórek kwaszony, pieczywo bezglutenowe
II ŚniadanieRoladki z bakłażana grillowanego z masą serową
ObiadRolada z udźca indyka, kasza quinea , marchewka z groszkiem
PodwieczorekMus malinowy
KolacjaDynia i seler naciowy blanszowane z czerwoną fasolą, jajkiem na twardo polane sosem jogurtowo- majonezowym z musztardą gorczycową
Wtorek
PosiłekPrzykładowy zestaw dań
ŚniadanieSzynka pieczona na liściu sałaty, pomidor w plasterkach , pieczywo ryżowe
II ŚniadaniePłatki jaglane z duszoną gruszką
ObiadBitki wołowe, kasza gryczana, buraczki
PodwieczorekSałatka owocowa
KolacjaZupa krem z brokułów z serem camembert posypana płatkami migdałowymi
Środa
PosiłekPrzykładowy zestaw dań
ŚniadaniePasta z cieciorki z pomidorami suszonymi na słońcu, pomidorki koktajlowe, pieczywo bezglutenowe
II ŚniadanieAmarantus z bananem
ObiadPulpety z indyka w sosie koperkowym, ryż dziki, warzywa gotowane na parze
PodwieczorekGalaretka brzoskwiniowa z cząstkami brzoskwiń
KolacjaZupa krem z warzyw korzennych z imbirową nutką i fasolą mung
Czwartek
PosiłekPrzykładowy zestaw dań
ŚniadanieIndyk pieczony na liściu sałaty, chrzan z żurawiną, pieczywo ryżowe
II ŚniadanieSerek wiejski z rzodkiewką i kiełkami lucerny
ObiadUdko drobiowe gotowane, kasza jaglana, surówka z kapusty pekińskiej z warzywami
PodwieczorekNaleśniki gryczane z konfiturą śliwkową
KolacjaSałatka ze świeżego szpinaku baby, pesto pomidorowe, pomidory suszone na słońcu posypana płatkami migdałowymi
Piątek
PosiłekPrzykładowy zestaw dań
ŚniadanieOmlet z warzywami i szynką
II ŚniadanieCaprese z sosem bazyliowym
ObiadŁosoś pieczony, ziemniaczki, fasolka szparagowa
PodwieczorekSernik na zimno
KolacjaMix sałat z wędzonym sumem
Sobota
PosiłekPrzykładowy zestaw dań
ŚniadanieSałatka jarzynowa z jajkiem, pieczywo bezglutenowe
II ŚniadanieWarzywa do chrupania z dipem czosnkowym
ObiadPierś drobiowa o orientalnym smaku z fasolą mung, grzybami mun, makaron ryżowy
PodwieczorekJabłko pieczone z żurawiną
KolacjaZupa meksykańska
Niedziela
PosiłekPrzykładowy zestaw dań
ŚniadanieSchab pieczony na szaro na liściu sałaty , pieczarka konserwowa, pieczywo bezglutenowe
II ŚniadanieTarta marchewka z kalarepką posypana nasionami chia
ObiadSchab pieczony nadziewany śliwką w sosie śliwkowym, kluski śląskie , kapusta modrowa
PodwieczorekRafaello z kaszy jaglanej
KolacjaMuślinowa zupa krem z dyni z serami pleśniowymi posypana pestkami dyni

Witamy w świecie zdrowego pożywienia!

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!